FAQ
Veelgestelde vragen
Wat zijn de verzendkosten?
Trevio biedt gratis verzending aan vanaf € 20 binnen Nederland en België.
Wat zijn de levertijden?
Bestellingen geplaatst vóór 23:00 uur worden de volgende dag geleverd, mits het product op voorraad is. Als het product niet op voorraad is, bedraagt de levertijd 4-7 werkdagen. Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, zodat je snel van je aankoop kunt genieten!
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Elke afgeronde bestelling wordt per e-mail bevestigd met een orderbevestiging.
Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Dit is enkel mogelijk door vóór 17.00 op dezelfde dag van bestelling te mailen naar info@trevio.nl met de vermelding van jouw naam, bestelnummer en besteldatum. Het kan zijn dat je order al in verwerking is genomen, in dat geval kan jij de bestelling enkel nog annuleren door het pakketje retour te sturen na ontvangst.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang jij een bevestigingsmail met een track & trace. Jij kunt op deze link klikken om de status van jouw zending in realtime te bekijken. Je kunt ook inloggen op onze website en naar de sectie "Bestelgeschiedenis" gaan om jouw bestelling te volgen.
Betaalmogelijkheden webshop
Op welke wijze kan ik betalen in de webshop?
Bij ons kun je kiezen uit meerdere betaalwijzen. Trevio biedt de volgende betaalmogelijkheden in de webshop:
- Betalen met iDeal
- Betalen met Bancontact
- Betalen met Creditcard (American Express, MasterCard, Maestro en VISA)
- Betalen met Klarna
- Betalen met PayPal
Veilig betalen
Is winkelen op trevio.nl veilig?
Winkelen bij Trevio is heel veilig. Om jouw gegevens te beschermen, worden deze volledig gecodeerd verstuurd via SSL-servers en zijn zodoende beveiligd tegen toegang van derden. Dat betekent dat jouw persoonlijke informatie wordt versleuteld en niet bekeken kan worden door anderen.
Wij voldoen aan alle regels van de privacywetgeving en andere wettelijke voorschriften. Wij geven jouw persoonlijke informatie nooit aan derden zonder jouw toestemming.
Retourbeleid
Wij willen dat jij volledig tevreden bent met jouw aankoop. Jij hebt het recht om jouw bestelling binnen 30 dagen te retourneren. Wij zullen het volledige bedrag, exclusief retourkosten, terugbetalen wanneer het product in goede staat is ontvangen. Raadpleeg ons retourbeleid voor gedetailleerde instructies over hoe je een retourzending kunt terugsturen.
Service & Garantie
Indien het product gebreken vertoont die niet zichtbaar waren op het moment van aankoop, dien jij dit binnen een redelijke termijn na ontdekking van het gebrek aan ons te melden. Trevio zal het product beoordelen en indien nodig binnen een redelijke termijn herstellen of vervangen. Tijdens deze reparatieperiode heb jij geen recht op een vervangend product of enige vorm van vergoeding. Als Trevio van mening is dat herstel niet mogelijk is of niet redelijk is gezien de kosten, zullen wij een vergelijkbaar vervangend product aanbieden. Als dit niet mogelijk is, zullen wij het aankoopbedrag terugbetalen.
Indien jij de door Trevio gegeven instructies niet opvolgt, of indien jij het product op een verkeerde manier gebruikt of verwaarloost, heb jij geen recht op enige vorm van herstel, vervanging of vergoeding. Ook vervalt de mogelijkheid om aanspraak te maken op garantie indien het product is gewijzigd.
Contact
Indien jij vragen hebt over jouw bestelling, kun je een e-mail sturen naar info@trevio.nl. Wij zullen jouw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden, uiterlijk binnen 48 uur.